2010. április 15., csütörtök

Nem értem az embereket..

Annyira elegem van az emberekből.. Nem tudom mi van barátnőmmel, ma annyira bunkó volt velem, legalábbis én így érzem. De egy másik barátnőm is azt érzi hogy két napja nagyon bunkó vele. Nem tudom hogy most csak rossz kedve van, vagy ez ilyen spontán dolog nála.. Télleg nemtudom, de érdekelne. Amikor ilyen velem valaki, akit szeretek, az nagyon letud törni. Rátesz még a szar idő, meg ez a hülye fejfájás is..
A másik dolog, hogy új telefont szeretnék, de említeni se merem anyámnak mert tesomnak most lopták el és persze kilesz az aki telot fog kapni?! Hát nem én.. Lehet hogy ballagásra kérek, de akkor meg szerintem később fogom megkapni a laptopot mint szerettem volna, szóval nem tudom mi legyen. Ballagásra is anyám arany nyakláncot akar nekem venni.. nem kell az nekem. Mondtam neki, de hát egyik fülén be, másikon ki..
Mondjuk van ami talán felvidít.. Mostanában kezdték el adni, egy új sorozat... NCIS Los Angeles, annyira megszerettem. Főleg Callen ügynököt, vagyis Chris O'Donellt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése