2010. április 27., kedd

Hatalmas buli volt.

Fuu.. Tudjátok már milyen rég buliztam?! Végre hétvégén egy kicsit kikapcsolódtam.. 2 barátnőmmel elmentünk bowlingozni Mammutba. Baromi jó volt, ott még nem voltam sose.. mármint bowlingozni, amúgy voltam már Mammutba. De baromi jó volt, élő zene ment, és annyira jól tolta a dj, a pizzájuk meg isteni volt, áá. Gurítani nem volt kedvem, csak párat. Barátnőim játszottak csak.. kb olyan 17 000 Ft-val indultunk neki az estének hárman, és mindet elköltöttük.
Miutén bowlingozást befejeztük mentünk volna bulizni.. Irány az emelet, Club Tao nincs nyitva, Kaméleonba salsa est van, na mondom de jó. Azért bementünk, de nemvolt annyira gáz mint hittem. Annyi emberrel összeismerkedtünk, felszedtünk egy seggrészeg gyereket akit elneveztünk büdinek mert áradt belőle a piaszag, de attól függetlenül nagyon bírtam. Mozira is meghívattuk magunkat srácokkal, de végül nem mentünk.. És találkoztam álmaim lovagjával. A neve Bence.. Még a neve is az egyik kedvenc fiú nevem. De szerintem csak arra kelletem neki h egy napra legyen vele valami csaj. Még a telefonszámomat se kérte el.. Pedig annyira jól nézett ki, és annyira jól csókólt. Na mindegy.. Ilyen az élet, lesz majd más, lesz jobb. Aztán beszélgettünk franciákkal, olaszokkal, meglepően jól megértettük egymást. Beszéltünk egy perverz 20 éves kínaival aki alig tudott magyarul és egyéjszakás kalandot kereset.. Na amikor ezt kinyögte gyorsan felszívódtunk.
Barátnőm leszólított két mongol srácot, ugy jófejek voltak de nemtudom. Velük voltunk aztán egészen reggelig rózsadombon. Barátnőm elvonult az egyik sráccal, szval egész időben nem láttuk őket, ugyhogy hárman maradtunk. Én meg eléggé összemelegedtem a másik sráccal, aranyos volt, nagyon jót tudtam vele beszélgetni és jól melegített mert hideg volt, de valamiért nem tudtam rá ugy gondolni mint a pasim. Amikor megcsókólt felfordult a gyomrom. De nem hiszem hogy azért mert nem magyar, hanem nemtudom.
Kb. olyan fél 10re értem haza Pestről. Hulla fárasztó este volt, de egyben felejhetetlen is. A későbbi időben Bence nagyon sokat járt a fejemben, de mostanában csak a másik srácra tudok gondolni, és nemtudom miért. Barátnőm szerint beleszerettem csak még magamnak se vallom be. Érdekes.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése