2010. április 21., szerda

Csak csajok.

Most végre kitaláltuk lányokkal, hogy lesz egy csajosabb esténk. Olyan rég buliztam már, vagy valami hasonló.. Igazából hatan vagyunk olyan nagyon jóba, de csak négyen beszéltük meg ezt az egészet, mert van aki ezzel nincs most jóba, van aki azzal.. Úgy terveztük, hogy elmegyünk Mammutba, nézelődünk, megyünk bowlingozni, és esetleg benézünk Kaméleonba. Soha nem bowlingoztam még, nagyon felspanolt az egész ötlet.
Ma délután, most nemrég, szólt egyik barátnőm hogy valószínüleg nem tud jönni, mert elutaznak Soltra.. Nagyon kiakadtam, tudom nem nagy dolog, mert előfordul ilyen. De hát akkor is, anyira bele éltem magam, meg barátnőim is. Minden esetre mi elmegyünk.. Kitti meg megprobálja elintézni, hogy azért ő is jöhessen.
Komolyan már a sminkemet is meg terveztem, annyira szép kék, és annyira csillog. Mostanában megszerettem, az ilyen nagyon csillámos, csili-vili sminkeket. Nagyon szépek szerintem. Csak még azt nem tudom mibe menjek..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése