2010. április 5., hétfő

Felse tudtam fogni..


A blog elvileg arra valo, hogy kiírjuk magunkból a bánatunkat, örömünket, stb. De néha úgyérzem könnyebb ha nem beszélek a problémáimról. Nem tudom hogy ki hogy van ezzel .. Most halt meg szombaton a kiskutyám, elütötte egy cross motoros az utcánkban, pedig épp hogy csak kiszaladt. Még felse tudtam fogni, máris annyira hiányzik. Nem értem miert történt, hisz még alig volt 9 hónapos. Mindig velem aludt, Mindig ott volt velem. Olyan mintha meghalt volna a gyermekem. Anyukám szerint ne folytsam el magamban a gondolataimat, de ha nem beszélünk róla, nekem valahogy könnyebb. Könnyebben megtudom emészteni magamban.. Barátaimnak se részleteztem, addigse sirok annyit. Az egész családomat mélyen érintette. Mindenki úgy szerette..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése